Tuesday, June 16, 2009

MinGGu KendUri Part II

AL-hamdulillah semua nye berjalan ngn jaya nye n gilang gemilang , knduri abg ku yg kedua atau pngilan mnjanya Nyah,....130609 sebelah pihak pompuan d gopeng, asalnye kak ngah aku ni org sg petani kedah tp knduri nye buat d Gopeng Perak umah Tok nya...makan mmg bess siap ada laksa lagi tu ngn kuih muih...konyang jugak la mkn nyee...walaupun cuaca mmg panas peluh yg mncurah2..tp sabaqqq dlm hatiii...kena seteguq air sarsi fuhh lega gile...





140609 kenduri yang d nanti2 kan...debar2 mak abah aku takut juadah tak cukup ke, byk benda la yg bermain d fikiran selagi knduri tak selesai, Alhamdulillah org kg mmg baguih2 area umah aku ni , knduri aku n adik beradik yg lain mmg dari dolu2 lagi buat gotong royong so mmg meriah la suasana nya... Tema kuarga ala2 hijau gitu al-maklumlahh abah aku mmg suka bangat2 warna HIJAU ni...kekeke....mlm ahad ada mjlis khatam Quran anak buahku Haiqal, pagi knduri ada sket Merhaban....
Terima kasih pada semua yg telah mmbntu mnjayakan kenduri abg aku ni ...so dah setel laa semua anak2 Hj Ahmad n Hajah Che tom telah mndirikan rumah tngaa....adik @deqna (pngiilan mnja kuargaku) harap Nyah berbahagia dunia akhirat mnjadi seorg suami yg bertnggungjawab, serta selamat menempuh alam umah tngga....Amin...





3 comments:

Mak Ammar said...

wah..meriah..meriah..tahniah dpt kak ipaq ye..

IbU aDaNa & aZhad said...

kekke...tq2...

joijoi80 said...

gopeng kat ner